Gå til innhold

Ser at noen er mer opptatt å skrive i forum enn å fly


Gjest

Anbefalte innlegg

Jasså! jeg ser at det er mange som er mer opptatt å skrive på flightsim-forum enn å starte opp flymotorene og da undres jeg har de mer tid til skrive enn å fly fra sted til sted elle har de det som meg jeg har ikke fløyet på flere dager, er drittlei FS2000 og jeg skal finne frem FS98 og installere denne på nytt igjen ned alle patcher og andre addons.

Ha en skrivelig og flyvelig romjul!

Oddbjørn

------------------

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at jeg bruker nok vel så mye tid på å sjekke dette forumet, som jeg gjør på å fly. Men...jeg er ikke enig med deg vedr. FS 2000. Fikk den til jul, og etter å ha installert den, er jeg fornøyd med det meste. Framerate er mye bedre enn forventet (etter alle klagene som er postet her). Kommer nok ikke til å kaste FS 98 enda, men det er kun p.g.a. Norway 98.

Godt nytt år!!!

------------------

mvh

Tommy Martinsen

tommy@oslo.online.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistanke til skjermkort og hovedkort som ikke funker som den skal og det er derfor jeg har så mange feilmeldinger, har enda litt over ett år i gjen på garantien og nå skal jeg i første uken i januar leveren den til min forhandler for feilgjennomgang og så skal jeg forlange ny hovedkort og skjermkort.

Smi mens jernet er varm som det heter!!!

Er det noen som har samme problem med å printe ut flere sider?

Jeg skulle gjerne printe ut flere ark ,men får feilmeding når den har printa ut mer enn4-5 ark.

Jeg skulle gjerne printa ut frekvensene for Italia og da dukker det denne klassiske feilmeldinga som alle kjenner til.

Er det galt med printern eller eller er kombiasjon av hovedkort og skjermkort?

Oddbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...