Gå til innhold

Lenge siden sist


Tormod Ihlen

Anbefalte innlegg

Hei ""

 

Nå har jeg vært vekk fra flightsimmer-miljøet en stund, og har ikke hatt anledning til å fly flysimulator siden FS 2002 kom på markedet for litt over et år siden pga, førstegangstjeneste og utenlandstjeneste i Kirgisistan.

Men om en uke kommer jeg hjem til Norge for godt og klør i fingerne etter å sette meg ned foran PC'en med FS 2002 på nytt igjen.

 

Som sagt så har jeg lekt meg litt med FS 2002, men på langt nær ikke nok til å ha satt meg inn i spillet og dets potensiale. Etter å ha lest litt i forumet og sett mange screenshots, så forstår jeg at det ikke bare er å fyre opp PC'en og starte å fly med default scenery og fly når jeg kommer hjem igjen, da det fortiden er så mange fine Add-ons som hever spillopplevelsen betraktlig som man bare må ha for å utnytte nettopp det potensialet som ligger i spillet til det fulle.

 

Mitt spørsmål til dere erfarne flinke simmere her på forumet er da: Hvilke Add-ons er et must fortiden? Jeg tenker på Payware som Freeware. ""

 

Fra før av har jeg FS 2002 og DF 734 + Airport 2000 Vol. 3 og jeg er ute etter fly, scenery og AI-traffic m.m.

 

Jeg har sett litt på PSS sin [color:"blue"]A320 Professional[/color] og PSS [color:"blue"]Dash 8 Q300[/color], og har nesten bestemt meg for å kjøpe de to flyene. Ellers er jeg ganske blank med tanke på hva man bør og må ha.

 

Når det kommer til AI-traffic er jeg absolutt helt blank, det eneste jeg har forstått er at det ikke bare er å installere en fil og vips, så har du alle AI-flyene og flyrutene og taxemønster osv lagt inn. Nei så enkelt skal det ikke være "" Derfor, på dette feltet hadde jeg vært ubeskrivelig takknemlig om noen vet om et sted jeg kan finne en fullstendig beskrivelse på hva man trenger av filer og hvordan man installerer dem osv, eller om noen hadde giddet og sette seg ned og skrive et kort skriv om emnet??

 

Jeg gleder meg noe ubeskrivelig mye til å sette meg ned forann PC'en igjen ihvertfall. Det er ikke noe tvil om det:)

Håper noen av dere har noen gode svar, slik at jeg kan komme igang så smertefritt som mulig.

 

Til slutt lurer jeg på om noen av dere har noen tips om hva jeg må gjøre for at kjærsten min i det hele tatt skal la meg få leke med Flightsimmen den første tiden ""Det er sikker noen av dere som har et kvinnfolk hjemme som helst skulle sett at du avinstallerte Flightsim 2002. Jeg vet at hun ikke blir så blid hvis jeg kommer hjem og setter meg forann PC'en med en gang.. Men jeg har faktisk savnet Flightsimmen og, ikke bare henne """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...