Morten Pedersen Skrevet 23. november 1999 Skrevet 23. november 1999 Hei igjen. Nå er jeg flau, men velger å svelge stoltheten og spør følgende: Jeg har problemer med innstalleringen av fs98 ( sier at jeg trenger 4250 mb). Fikk så tips om å hente setup patch på flightsim.no. Gjorde så dette og tenkte at nå er problemene slutt. Men jeg får ikke åpnet zip filen med winzip. Gir følgende beskjed:winzip self extractor header corrupt.possible cause bad disk or file transfer error. Hentet så filen hos microsoft og det samme skjedde. Hva gjør jeg feil, eller er jeg helt idiot. Har hatt scandisk + div virus sjekk, intet funnet. Kan også nevne at jeg har brukt winzip mange ganger før. Takknemlig for svar Siter
Stig Harald Ådland Skrevet 23. november 1999 Skrevet 23. november 1999 Hender eg får den feilmeldinga eg også, men eg pleier å først å slette den fila som er skadet og så laste den ned på nytt (på samme nettsted) og då pleier dei å funke hos meg. Hilsen LN-STH Siter
Tommy Martinsen Skrevet 24. november 1999 Skrevet 24. november 1999 Jeg har også¨opplevd dette noen ganger, og det skjer somregel hvis jeg har lastet ned 3-4 filer samtidig. Samme problem med *.pdf filer. Prøv å laste den ned igjen, uten å laste ned noe annet samtidig. mvh Tommy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.