Gå til innhold

Action?


Gjest

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om det er noe fart i CFS-entusiastene for tiden. Vet at det for en tid tilbake var endel verstinger som kriget natt og dag, men har enda ikke sett noe til denne formen for simming. Kanskje ikke det rette å komme med i disse dager med FS2k i butikkhyllene, men allikevel...? Må si jeg har hatt endel moro med CFS'en, kunne vært artig å dele det med noen likesinnede. (les: jevnaldrende [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image]) Skulle noen være interessert så står jeg som regel nede på Biggin Hill og pusser kanoner og tygger tobakk mens jeg speider etter surkål-etere. La oss børste støvet av Mustangen og varme øra på Fritz, hæ?

Mvh

Bjørn Granvang

Current callsign : Sjur Fjerth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med og kriget mere, men jeg har rotet bort cd'n med CFS. Beklager dette, men med rundt 100 cd'er å holde styr på rundt om i huset er noen nødd til å bli borte. System på dem har jeg heller ikke.

------------------

Bent Marius Engseth

2476 Atna

engsethn@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...