Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja på VACCN (ATC booking)

Men desverre så har jeg bare sett at folk skriver inn der når det er fly-inn! "[sur]"

Til alle ATC!

Dere vil sikkert ha mye trafikk! Da lønner det seg jo å skrive seg inn i bookingen, for da ser jo pilotene at ATC skal logge på, og da er det selvfølgelig større sjangse for at de kommer og flyr!

"[smil]"

Skrevet

Jeg oppfordrer alle som skal sitte ATC om å bruke booking-systemet vårt på VACC Norway

Det er jo derfor det er der, og det kan jo hjelpe på til å få flere til å fly innom Norge, og i Norge. Bookingen besøkes ikke bare av oss i Norge, men også andre bruker WEB fra vACC`s for å planlegge sine flyturer, er det ATC oppe i tidsrommet jeg skal fly? Nope we skipper Norway!!

Vi ser nå at flere andre vACC`s i Europa kommer opp med hva skal vi kalle det "vaktlister" eller booking systemer både for ATC og Piloter, og dette blir bare mer og mer vanlig, å ikke minst mere realistisk. Det kan jo gi en ytterligere realisme til det å fly online istedet for bare å "hoppe" i cockpit og fly av gårde kansje.

Nå som vi også har lagt inn Pre-Flightplan siden fra VATSIM på VACC Norge, kan du som pilot nå forhåndsutfylle en FPL før du skal ut å fly, og da vil nok pilotene ta en titt innom ATC bookingen før FPL fylles ut, så benytte ATC bookingen folkens, hvis du har bestemt deg for å sitte som ATC en stund.

Jeg er klar over at det er så mye enklere å sjekke Serverinfo - Er det noen der ute mon tro..?? Nei, vel da er TV kansje bedre.

Vi vet at er det ATC ute kommer pilotene - Er det piloter ute, ja da "popper" ATC opp, ikke sant. Så hvorfor ikke prøve å sette dette i system. Det er ikke noe som er så kjedelig som å sitte ATC uten piloter, Flyr du uten ATC har du jo alltids noe å drive på med..

Bruk disse mulighetene, så kansje aktiviteten kan komme opp i gjen i Norge (vi var jo det landet i Skandinavia som hadde mest trafikk på ett tidspunkt, nå er vi kansje nederst på listen eller hva..)

Jan Kristiansen

VACC Norway

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...