Freddy Wilhelmsen Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Kjempenyhet til alle som flyr online i Norge! NordkappNett Har sponset oss med en ny RW server. Denne står på en linux server i Oslo på en 100Mbit linje mot internett. NordkappNett sier at linux serveren som RW ligger på har en garantert oppetid på 99,5 %. Da de bytter serveren til sommeren (DUAL P3 system med HOTSWAP) vil oppetiden bli enda bedre ! Alle som flyr/kontrollerer online i Norge, bruk denne!! IP: rw.nordkapp.net (støtter underkanaler slik at man kan opprette f.eks rw.nordkapp.nett/ENGM_V_APP Enkelte har hatt problemer med og bruke server navnet i ATIS i PC. Dette er pga en BUG i kommunikasjonen mellom SB og RW. Man kan da benytte IP direkte i ATIS slik: 213.151.133.67/din_kanal Opplever du problemer med denne serveren, vær snill og legg inn en beskrivelse i et svar til dette innlegget, slik at vi kan se om vi finner ut hvor problemet ligger (skal ikke være noe galt, men man vet aldri ) happy flying!! Freddy Wilhelmsen Virtual Wideroe [ 16-04-2002, 21:25: Endret av: Freddy Wilhelmsen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Super nyhet!! Har hatt litt problemer med RW i det siste, og nå faller løsningen ned fra himmelen Når jeg skal bruke denne serveren tar jeg vekk rw.tt.luth.se og skriver isteden in rw.nordkapp.nett in i SB rw server adressen. Er det riktig?? Mvh en GLAD JBD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Da blir lista mi slik. 1. rw.nordkapp.net 2. rw.lcd.se 3. rw.tt.luth.se [ 13-04-2002, 14:37: Endret av: Jonas Rettum ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 quote: Da blir lista mi slik. 1. rw.nordkapp.net 2. rw.lcd.se 3. rw.tt.luth.se Da tror jeg du skal endre listen din. Som Eirik Sørensen skrev for ikke mange dager siden så er rw.lcd.se BARE for bruk av de svenske piloter og ATC. Vi får nok holde oss til rw.tt.luth.se eller den nye rw.nordkapp.net. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due: ... Når jeg skal bruke denne serveren tar jeg vekk rw.tt.luth.se og skriver isteden in rw.nordkapp.nett in i SB rw server adressen. Er det riktig?? Mvh en GLAD JBD Hei!!.. Jepp, de stemmer, ; rw.nordkapp.net eller om du er kontroller og skriver inn i ATIS kan du bruke IP istedet,,.. rw/sb har i noen tilfeller problemer med og resolve DNS ved bruk av servernavn.. hær er IP: 213.151.133.67 Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.