Gå til innhold

Seilfly på vatsim


Gjest

Anbefalte innlegg

Vel folkens. Vet ikke om det er gjort før, men jeg hadde meg en alle tiders seilfly tur på vatsim med asw 20 i dag. Bestemte meg for at jeg skulle nå Notodden, men var til tider i tvil om jeg ville nå fram så jeg hadde noen jorder jeg hadde i sikte for å lande på, men jeg kom meg hel skinnet til målet mitt. Men da tar jeg av igjen og setter kursen til Jarlsberg igjen for å returnere seilflyet.

 

[ 01-04-2002, 15:37: Endret av: Rune Valestrand ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Thomas Flunes:

Rune! Du kan nå angre på at du ikke var med til Vågå! Knall tur! Høyeste ca 10600 meter!!

Rått....snøft..Janusen vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Thomas Flunes:

Nei! Det var LS7'en til en av våre karer
"[smil]"

Rått! Logga mange timer eller?

Har da fått 2 timer i loggboka jeg da.

 

[ 31-03-2002, 16:07: Endret av: Rune Valestrand ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Fikk samla en 5-6 timer der oppe da! Vi hadde en times begrensning på flyet, kjipt å liggge å surfe på en bølge i 3500 meters høyde og bli kalt ned, men men... "[stort

 

Så fikk jeg mine første 3 solo turer der oppe! Knall! Rolv også, som du sikkert kjenner fra VNoAF, og da bar det rett til dåpen da vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Thomas Flunes:

Tja... Fikk samla en 5-6 timer der oppe da! Vi hadde en times begrensning på flyet, kjipt å liggge å surfe på en bølge i 3500 meters høyde og bli kalt ned, men men...
"[stort

 

Så fikk jeg mine første 3 solo turer der oppe! Knall! Rolv også, som du sikkert kjenner fra VNoAF, og da bar det rett til dåpen da vet du....

Rått. Kaldt vel "[smil]"

Like før hos meg. 1-2 landingsrunder til. Men gud å kaldt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm:

Jeg har vært på Bømoen (Voss) i noen dager nå. Fikk mine første starter der. Har logget 8 starter nå
"[stort

Seilflyging er kjempekult! Gleder meg til å begynne å fly på Ulven. Noen her som har flydd der utenom Dag Christer?

 

Seilfly er skamkult!

Gratulerer da...12 starter igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...