Jump to content

MW1

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fly instrumenter selges. Må hentes i Lillestrøm. Pris pr instrument? Tja, det er ikke lett, men hvis interesse får disse, så kan vi jo diskutere utifra priser på Ebay, så blir vi sikkert enige. HDI, MDU, CDU, FGCP, INS, ADI, ADF, DC10 stikke (sjelden!), motorinstrumenter, sjekklister, mm. Se annonse på Finn.
  2. Hei Rune! Ja det var det. Men TOL hadde jo et langt liv. Det som vi i NSC syntes var trist, var at ingen kunne ta henne i hevd (som det het i gamle dager) etter oss. Jan, Vidar og jeg hadde jo livnært damen i mange år (14 år), men en gang går man lei. Ikke fordi man egentlig er lei en ordentlig simulator som man kunne koble på VATSIM etc, men at hun ble så skjør på sine gamle dager. Vi som var igjen av NSC, er jo bare fra 56 år og oppover. Det er jo ingen alder. Vi startet jo alle på FS1.0 på tidlig nittitall (eller var det muligens på slutten av åttitallet? Husker ikke helt).
  3. Etter 14 år med TOL (The Old Lady) slo NSC ved Jan Fjeld, Vidar Eggen og undertegnede, Magnus Wennevold , av powerene til Nordic Simulator Center's DC10-10/30 Skjærtorsdag. Mange år med intens jobbing og masse morro, men en gang måtte det ta slutt. TOL hadde nå tjenestegjort siden 1974 (først i Houston, Texas, hos Continental Airlines, så hos NSC i Lillestrøm fra 2004), så hun fortjener å hvile nå. Fjeld, Eggen og meg selv var ivrige flightsimmere på dette forumet fra nittiårene og inntil nå. Vi i NSC synes det er trist at ingen kunne videreføre prosjektet med The Old Lady. Vi prøvde å rekruttere folk til dette, men vi fikk dessverre ingen feedback på dette. Eggen jobber fortsatt med sin 737 cockpit, og Fjeld jobber med prosjekter i Sverige. Her noen bilder fra de siste dager fra TOL.
×
×
  • Create New...