Gå til innhold

Tobias Nome

Members
  • Innholdsteller

    330
  • Ble med

  • Siste besøk

  • Dager vunnet

    44

Tobias Nome vant sist dagen den 4. oktober

Tobias Nome hadde det mest likte innholdet!

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Tobias Nome's Achievements

401

Nettsamfunnsomdømme

  1. Ikke sant! Godt det løste seg for deg. Jeg har forsåvidt ikke hatt noen av de problemene du beskrev over, men viste seg at min bios også var fra før de siste cpu-optimaliseringene kom ut, så oppdaterte sånn i tilfelle. Generelt er den ganske stabil i temp. Før jeg fikk ny kjøler (Thermalright peerless assasin), så kom den opp i 90+ grader. Nå ligger jeg på mellom 60 og 70 grader, og det er særlig med FENIX A320 at tallene pushes, men det er jo et veldig cpu-intensivt fly, av mange grunner.
  2. Takk for tips! Jeg fikk bedre resultat etter å oppgradere kjøling her og, men gjorde en BIOS-oppdatering nå bare for å være sikker---hovedkortet er nytt men BIOS-versjonen var selvsagt ganske gammel
  3. Ikke bugfri. Ikke helt optimalisert. Men flyr knallbra, og har god systemdybde - i tillegg til en del systemer som er unike for A380. Anbefales varmt
  4. Knalldeal, spør du meg! Den blir varm, men funker som bare det
  5. Nå flyter det som aldri før her... hvem hadde trodd at man kunne nærmest doble frames ved å gå noen generasjoner opp i prosessor
  6. Bare å komme seg ut av den suppa her High-density A319 er bare Airbus som ville presse setene fra A320 inn i en A319 Flaps full etter å ha brukt spoilers nesten hele veien ned det kuperte terrenget mot Malaga Vi kommer oss ned På gjensyn
      • 2
      • Like
  7. Ingenting i veien med litt feil her og der, det er jo bare for gøy. Også lærer man mer og mer etter hvert
  8. Kan anbefale youtuberen A330driver for veldig gode og innsiktsfulle Airbus tutorials. Han har lært meg mye
  9. Det med slitasje er nok riktig. Personlig bruker jeg alltid flex-temperaturen fenix gir meg i takeoff-kalkulatoren, så her er du spot on. Men det vanlige er å redusere (ytterligere) til climb thrust et sted mellom 800-1500 fot. Nå er jeg ikke Airbus-pilot selv heller, så skal ikke si at det aldri skjer, men flex slår meg som en litt høy thrust rating for climb.
  10. Flotte bilder! Av nysgjerrighet - er det noen grunn til at du flyr til cruise i FLEX?
×
×
  • Opprett ny...