Gå til innhold

Kim Bredahl

Members
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Siste besøk

Kim Bredahl's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. JA HELT KLART!!! Men jeg bor også i københavn, så er turen ikke så lang.
  2. Take a look at this... http://www.aviationpics.de/"'>http://www.aviationpics.de/" TARGET=_blank>http://www.aviationpics.de/
  3. http://it.tv2.dk/nyheder/nyhed.php?id=5152"'>http://it.tv2.dk/nyheder/nyhed.php?id=5152" TARGET=_blank>http://it.tv2.dk/nyheder/nyhed.php?id=5152 Microsofts indtjening skal sikres med nye licensformer af Peter Børre Microsoft har lanceret et nyt licensprogram for erhvervsvirksomheder. Nyhederne inkluderer en abonnementsordning til Microsoft enterprise software og en simplere opgraderingsproces, men samtidig kan licensprogrammet også komme til at koste virksomhederne betydeligt mere end tidligere. Den største ændring i Microsofts licensprogrammer består i indførelsen af én enkelt licens, som skal afløse tidligere licenser som Versions Opgradering (VUP), Konkurrent Opgradering (CUP), Produkt Opgradering (PUP) og Upgrade Advantage (UA). Derudover introducerer softwaregiganten noget de betegner som Software Assurance. Ved at tegne Software Assurance (SA) på en licens har man automatisk retten til alle fejlretninger, forbedringer og de nyeste versioner i licensaftalens løbetid. Software Assurance kan enten tegnes på individuelle licenser eller på virksomhedsbasis, hvilket giver en lang række fordele; deriblandt specialtilbud fra Microsoft Gold Certified Partners og muligheden for udbygget support fra Microsoft. Kunder med en Enterprise Aftale tilbydes i fremtiden en ny integreret aftale, som giver mulighed for at købe både licenser og support i én og samme aftale. En ny abonnementsordning – Enterprise Subscription - giver kunder et alternativ til Enterprise Aftaler. En abonnementsordning kan blandt andet være fordelagtig for virksomheder, som har store udsving i softwarebrug på tværs af organisationen, og gerne vil have større budgetsikkerhed for licensudgifter i løbet af en årrække. Ændringerne i volumenlicensprogrammerne er ifølge Microsoft lavet med henblik på at matche de indkøbsvaner, som hovedparten af deres store kunder har, og Microsoft vurderer, at de vil resultere i en reduktion af eller ingen ændringer i licensudgifterne for 80% af de licenser, Microsoft sælger til volumenkunder. Samtidig med at de nye former for licensaftaler letter overskueligheden i licensforholdene tvinger de også virksomheder til at opgradere i samme takt som Microsoft lancerer nye versioner af deres programmer. Derfor vurderer Gartner, at mange virksomheder som ikke opgraderer deres Microsoftprogrammer lige så hurtigt som Microsoft sender nye versioner på markedet kan komme til at betale mere end det dobbelte af tidligere. Gartner vurderer, at virksomheder, der normalt opgraderer deres software hver tredje år kommer til at betale mellem 33 og 77 procent mere for deres Microsoftsoftware. Og virksomheder, der normalt ville nøjes med at opgradere deres software hvert fjerde år vil komme til at betale helt op til 107 procent mere med de nye licensordninger. Til gengæld vil virksomheder, der normalt opgraderer softwaren hvert andet år eller oftere, komme til at spare på de nye ordninger. Ifølge CNET news indfører softwarevirksomheden de nye leasingagtige licensformer for at sikre sit salg af opdateringer og opgraderinger. Ifølge en analytiker fra Gartner, som CNET har talt med opgraderer virksomheder i gennemsnit deres software mindre end hvert tredje år og for Microsofts Office er opdateringshastigheden helt nede på hvert fjerde år. Udover de nye licensformer indfører Microsoft også nye online licensstyringsredskaber, som via internettet gør det nemmere for kunderne at følge og overskue deres samlede beholdning af Microsoft-licenser. De nye licensordninger og Software Assurance vil gælde for Microsoft Volumenprogrammer som OPEN, OSL, Select og Enterprise Aftaler og vil træde i kraft 1. oktober i år. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]
  4. Too bad! If that includes Flight Sim 2002
  5. I found a special report on http://www.flightsim.com" TARGET=_blank>www.flightsim.com by Lou Betti who also got the chance in a B-707
  6. I work for DDB in Denmark as a 3D and CGI final artist. Last year I worked on som new colors for Sterling Cargo. After the all the stuff was done they invitet some of us out with dinner and all that. But before all that we was in a B-727 sim in Kastrup, super cool. Since then one of my freinds called them once and I got the chance once more in a DC-10.
×
×
  • Opprett ny...