Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hejsa,

Efter meget lang pause erjeg tilbage i MSFS2020.
Jeg har fået det problem at mit display i radio stacken begynder at blinke helt vildt efter nogle minutters flyvning.
Så i stedet for at nyde en flyvetur må jeg igen til at løse problemer fordi simulatoren ikke opfører sig normalt. Det kender jeg desværre alt for godt fra tidligere!

Er der nogen der har en ide om hvordan jeg kan løse problemet?

Skrevet (endret)

Hej igen,
Ovennævnte problem opstod i Cessna 152 efter nogle minutters flyvning. Har også observeret at Garmin 530/430 i min Cessna 172 efter et par minutter i luften slukkes! Displayet blinker altså ikke, men slukkes helt.
Jeg har tilkoblet en xbox controller fordi jeg ville lege lidt med drone kameraet og optaget noget video. Men jeg har fjernet xbox controlleren igen uden at det har haft nogen effekt.

Meget taknemmelig hvis nogen kunne have en idé om hvordan problemet løses.

Endret av Lars Frederiksen
Skrevet

Hi Odd,

Tak for dit svar.

Jeg fandt netop ud af hvad problemet var, eller rettere jeg læste det i en tråd på Avsim forum.
Jeg har Honeycomb yoke og her havde jeg glemt at starterknappen skal stå på "both" og ikke "start". 
Jeg starter ikke op på en gate, men fra landingsbanen hvor motoren kører når man begynder.
Forklaringen på Avsim var at batteriet bliver tappet når starttnøglen hele tiden er på "start" og ikke "both". 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...