Gå til innhold

Virgin Australia VOZ518 Gold Coast - Sydney


Anbefalte innlegg

Climb...

Skjermbilde (401).png

Skjermbilde (404).png

Skjermbilde (410).png

Skjermbilde (411).png

Svære sår i landskapet, de der

Skjermbilde (412).png

 

Skjermbilde (413).png

Planla å gå ned på 34L, men endringer i vindretning førte til G/A og helomvending til 16R

Skjermbilde (418).png

Bare å kaste inn håndkleet her

Skjermbilde(419).png.a0902fcca2fe990783bdde5dc13e7827.png

Skjermbilde (420).png

Vi prøver igjen - suksess denne gangen

Skjermbilde (421).png

C ya

Skjermbilde (422).png

Skjermbilde (423).png

Endret av Tobias Nome
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gleder meg mindre til å komme meg hjemover i dag og få i gang MSFS etter disse bildene! Lever i håpet om at jeg kan være heldig med at 
mitt midlertidige 2080Ti 11GB kan håndtere Frame Gen Mod og ny DLSS versjon før jeg slår til på et nyere kort (kommer an på resultatet når det blir). Ser ut som du har rimelig greie settings så jeg tar gjerne noen screens av de også og evt. endringer du har gjort i Nvidia Control Panel (som jeg har lest meg frem til pleier å være så mange, om noen i det hele tatt). Ser komponentene ellers i signaturen så bør ta unna det meste ellers 😊 Tok en sjanse på at det kjøres Nvidia som du skjønner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Benjamin Hennes:

Kan ikke si jeg gleder meg mindre til å komme meg hjemover i dag og få i gang MSFS etter disse bildene! Lever i håpet om at jeg kan være heldig med at 
mitt midlertidige 2080Ti 11GB kan håndtere Frame Gen Mod og ny DLSS versjon før jeg slår til på et nyere kort (kommer an på resultatet når det blir). Ser ut som du har rimelig greie settings så jeg tar gjerne noen screens av de også og evt. endringer du har gjort i Nvidia Control Panel (som jeg har lest meg frem til pleier å være så mange, om noen i det hele tatt). Ser komponentene ellers i signaturen så bør ta unna det meste ellers 😊 Tok en sjanse på at det kjøres Nvidia som du skjønner.

Bare å glede seg, ja! Du ligger allerede foran meg ang specs, men jeg flyr rimelig greit på medium-høye settings. Ellers har jeg ikke gjort noen endringer i nvidia control panel (finner sjelden at det har noen særlig effekt) :) 

Endret av Tobias Nome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...