Gå til innhold

Dynamisk LOD


Anbefalte innlegg

Kom over dette lille programmet som dynamisk endrer LOD (Terrain Level of Detail) og OLOD (Object Level of Detail) i simmen.
Det justerer LOD etter hvor høyt du er over bakken, men kan også justere ned LOD hvis fps faller under en forhåndsvalgt verdi.

Fungerer over all forventning hos meg. 

Kjører LOD på 250 over 10000 fot AGL og får rundt 35 fps i snitt med mitt RTX2080Ti som vel er utdatert etter dagens standard....... På bakken er LOD 100 med rundt samme fps men her varierer det veldig avhengig av annen trafikk. (FSLTL). 

https://github.com/Fragtality/DynamicLOD 

Anbefales! 

--------

Bare for sikkerhets skyld så tar jeg med utviklerens advarsel slik at jeg ikke blir skutt hvis noe skjærer seg 😉

That being said, DynamicLOD is not meant to be a "User facing" Tool - I can't recommend using it. It actively modifies the Memory of MSFS (basically it works like any "Cheat Trainer"). It likely violates the Usage Terms and can be treated as potential ban-worthy Behavior. It is like Cheating in a FPS.
I'm not in anyway responsible for (or interested in) any Problems you're facing using something you should not use. There will be zero Support and I'm not interested in any Suggestions.

 

If you don't know how to use it, don't comprehend what it does and the possible Consequences of that: DO NOT USE IT.

Endret av Ole-Chr Larsen
Lagt til advarsel
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...