Siggen Skrevet 2. november 2022 Skrevet 2. november 2022 (endret) Jeg var så heldig å få sitte i cockpit på SK338 (737-800-LN-RRE) den 31 Oktober. Det er mange år siden jeg sist satt i cockpit hos SAS, og var en flott opplevelse. Siden jeg klarte å glemme mobilen på flyet fra Tromsø i forrige uke, så ble det dessverre ingen bilder. Mobilen ble funnet i Bodø, så den har jeg og hentet på Sørkjosen lufthavn i kveld. Jeg har i dag flydd ruta vi fløy så identisk som mulig. Været var også noenlunde det samme som på Mandag. Jeg lærte også at de ofte "shortcutter" SID og STARS for å spare tid og drivstoff. Endret 2. november 2022 av Siggen 6 Siter
Siggen Skrevet 2. november 2022 Forfatter Skrevet 2. november 2022 (endret) Da jeg mellomlandet på Gardermoen i går på tur til nord, så skulle akkurat den virkelige SE-RJX dra til Molde. I bakgrunnen mot høyre kan ambulanse jet'en fra Tromsø (LN-EUJ) skimtes Morsomt sammentreff🙂 Endret 2. november 2022 av Siggen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.