Petter Gelert Skrevet 2. oktober 2022 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hei Når jeg flyr 737-700 får jeg lastet ned flightplans, men med 737-800 skjer det ingen ting. Noen som har hatt samme problemet ? Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gelert Skrevet 2. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2022 Mener selvfølgelig Simbrief. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSMicroX Skrevet 2. oktober 2022 Del Skrevet 2. oktober 2022 Hei. Mener du må lage bane til denne mappen i Simbrief Downloader. Trykk + tegnet PMDG Flightplan. I Download Directory legger du til denne banen C:\Users\DITT NAVN\AppData\Local\Packages\Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe\LocalState\Packages\pmdg-aircraft-738\work\Flightplans. Så ordner det seg. Gjorde det samme og funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Gelert Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2022 Hei Det som har skjedd er at det ble to mapper, en for 737 og en for 738. Når jeg lastet ned fra simbrief la filene seg i 737 mappen. Kopierte over filene til 738 mappen og fikk lastet opp flightplanen som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. oktober 2022 Premium Medlem Del Skrevet 4. oktober 2022 hos meg legger jeg inn flightplans der jeg har simmen D:\FS2020\Community\pmdg-aircraft-738\Config\Flightplans 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.