Siggen Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Noen som vet hvordan jeg kan starte "cold and dark" uten at trappa er der og døra er lukket? Har fjernet de i FMS, men blir ikke permanent endret Siter
Tormod Nordskog Skrevet 19. juli 2022 Skrevet 19. juli 2022 Hei, er ikke sikker men har du prøvd og fjerne trappen og save det i panel state , mvh Tormod 1 Siter
Siggen Skrevet 19. juli 2022 Forfatter Skrevet 19. juli 2022 4 timer siden skrev Tormod Nordskog: Hei, er ikke sikker men har du prøvd og fjerne trappen og save det i panel state , mvh Tormod Takk for tips. Skal jeg se om jeg får det til 👍 1 Siter
Kjetil_Haugen Skrevet 20. juli 2022 Skrevet 20. juli 2022 (endret) Her kan du se hvordan du kan sette opp flyet og lagre slik at du starter med det oppsettet du ønsker. Anbefaler deg forøvrig å abonnere på PMDG kanalen på Youtube. Mange gode tips å hente der. Endret 20. juli 2022 av Kjetil_Haugen 2 Siter
Siggen Skrevet 20. juli 2022 Forfatter Skrevet 20. juli 2022 3 timer siden skrev Kjetil_Haugen: Her kan du se hvordan du kan sette opp flyet og lagre slik at du starter med det oppsettet du ønsker. Anbefaler deg forøvrig å abonnere på PMDG kanalen på Youtube. Mange gode tips å hente der. Takk for tips:-) 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.