Jan Olav Hansen Skrevet 31. juli 2021 Skrevet 31. juli 2021 Hei, kjøpte crj 700 flyet hos aerosoft, nå når jeg har fått noenlunde kontroll på det offline så tenkte jeg å prøve meg på vatsim. Men klarer ikke å forandre com1 frekvensen. Begynner å forandre den så spretter den tilbake til 131.330. På begge radiopanelene på midtkonsollen og på FMs menyen under radio. får til å skifte frekvens på com 2, men klarer kun å motta der og ikke sende. Noen som har noen tips? speed indikator problemet som dukket opp etter siste oppdatering har jeg fått til, måtte gjøre samme operasjon en gang til i dag… mvh Jan Olav Siter
cptseiersten Skrevet 31. juli 2021 Skrevet 31. juli 2021 Hei, skal visstnok være noen bugs med den, etter siste sim oppdatering...B Siter
Jan Olav Hansen Skrevet 1. august 2021 Forfatter Skrevet 1. august 2021 Fikk svaret ho aerosoft og det var at AI kontrollerte radio, har ikke hatt det problemet på de andre flyene, men kan hende det har blitt default etter oppdateringen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.