Lars Frederiksen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Hej, Spekulerer på om nogen af jer har fundet "de vises sten" vedr instillinger af Yoke, Throttle, pedaler mm inkl indstillinger for Sensitivity. Jeg flyver små fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 Er der mon nogen som har et bud på SENSITIVITY indstillinger for HoneyComb Bravo Yoke aileron-akse og elevation-akse samt CH pedals rudder-akse.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 3. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Rettelse: HoneyComb Alfa Yoke Endret 3. mars 2021 av Lars Frederiksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg mener at der her på forum er et link til en YouTube video hvor en tysk fyr (på engelsk) gemmengår nogle ting vedr MSFS2020 herunder indtilling af SENSITIVITY. Er der nogen som husker denne og kan fotælle mig hvor jeg finder den (jeg synes jeg har ledt "overalt")? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Øyvin Sommer Skrevet 4. mars 2021 Members Del Skrevet 4. mars 2021 Her er det bare å velge og vrake i videoer ang. sensitivity setting for MSFS2020 https://www.youtube.com/results?search_query=msfs2020+sensitivity+settings Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Tusind tak Øyvin. Den video jeg eftersøgte var blandt de viste på dit link. 👍 Endret 4. mars 2021 av Lars Frederiksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.