Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Hejsa, Købte i august 2020 den ny MSFS 2020 Standard og fik den til at fungere på min PC. Pga. PC problemer har der været en længere pause hvor min PC ikke har været tændt. Nu har den fået ny strømforsyning og min PC fungerer igen. I går kørte jeg en masse opdateringer til Windows 10 og nu kan jeg ikke starte MSFS 2020. Jeg får denne fejlmelding: "Microsoft Flight Simulator kan ikke åbnes, fordi den er offline. Lagerenheden mangler muligvis eller kan være afbrudt." Jeg er imidlertid on line! Tænker måske at det er de mange Windows opdateringer der er problemet? Desuden er der vel kommet en del opdateringer til MSFS. Tror i jeg er nødt til at slette MSFS2020 og installere den påny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Hmm.... Jeg tror måske værkstedet er kommet til at "afmontere" mit E drev i forbindelse med installation af min nye strømforsyning! 😞 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Problemet er løst - på værkstedet! 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.