DrPeedee Skrevet 21. september 2020 Del Skrevet 21. september 2020 Kjøpte begge deler på Marketplace i spillet, grei nedlasting. Flyet synes jeg var utrolig artig å fly. Rimelig greit med funsjonalitet også, uten at jeg hadde tid til å teste så mye. Værnes scenariet imponerte også. Videoen er fra første tur med flyet uten at jeg kjente til det på forhånd, take off og landing på Værnes. Så... ante ikke take off hastighet, landingshastighet, stall speed eller noe. Men kom da ned. Litt trist og grått vær. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Jeg også 🙂. Værnes var helt fin. M20 funker også tålelig bra, har noen reservasjoner ang. flight model, Den staller langt under merkingene på hastighetsmåleren, og rollrate er "acrofly" Prøv å åpne vinduet i cruise 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.