Skrifefeil Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Hei! Jeg har tenkt å installere MFS på en SSD M.2 disk (1 tb) med 650 gb ledig plass. På samme disken ligger både Windows 10 og P3D v4,5 med alle addons osv...Bør jeg enten avinstallere P3D, formatere disken, eller kan jeg bare installere MFS 2020 på disken som den er? Generelle specs: i-9 990K, RTX 2080 Super, DDR4 32 gb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2020 Bare å kjøre på nok av plass Lite plass ettehvert så kaster du ut det du ikke vil ha 😜 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrifefeil Skrevet 17. august 2020 Forfatter Del Skrevet 17. august 2020 19 minutter siden, Robert Hulthin skrev: Bare å kjøre på nok av plass Lite plass ettehvert så kaster du ut det du ikke vil ha 😜 Takk for raskt svar. Da gjør jeg det. 6 timer og 13 minutter igjen nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.