Øystein Dyb Hanssen Skrevet 31. mars 2020 Del Skrevet 31. mars 2020 (endret) Jeg trodde jeg var lur og kjøpte meg stoor fin monitor... Er inne på "kontoret" og skulle brukes til litt DCS og slikt, men ble litt vell stor på pulten Tenkte jeg skulle legge den ut her før jeg eventuelt legger den på finn, spesielt siden jeg er klar for en god byttehandel også om noen har noe liggende Både GA og eventuelt 737 "ting" er innteresant (spesielt EFIS panel eller en epnt brukt X55-X56 er jeg ute etter) koster over 6200,- ny, tenker ca. 4000,- men er i "bytte hummør" Om noen er innteresert Diagonal størrelse 32 " Standardoppløsning 3840 x 2160 Bilde aspektforhold 16:9 Tilkoblinger HDMI, DisplayPort, Mini DisplayPort Skjermpanel VA Adaptiv synkroniseringsteknologi AMD FreeSync Oppdateringsfrekvens 60 Hz Ergonomi Høyde, Svingtapp (rotasjon), Svivel, Tilt Feste for flatpanel (VESA) 100 x 100 mm Farge Svart, Sølv ENERGY STAR-sertifisert Ja Energiklasse Klasse C Endret 31. mars 2020 av Øystein Dyb Hanssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 10. april 2020 Forfatter Del Skrevet 10. april 2020 Ingen som har en EFIS eller kanskje noe jeg kan bruke til DCS? Hotas av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 22. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Lagt denne ut på finn til 3000,- om noen flyentusiaster vil ha den, så er det 2900 og gratis frakt Eller om man har noe å bytte i Endret 22. mai 2020 av Øystein Dyb Hanssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.