Heine Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 Hei, jeg flyr på Virtual Norwegian og fant en Norwegian cabin announcements link, og greide å miste den☹️Jeg lurte på om (Hvis noen har) kunne sende en link til Norwegian announcements? På forhånd takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2020 Denne du leter etter ? NAX_SOP_v4_final_-_Copy-20190529T131721Z-001.zip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heine Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2020 Veldig kult! Men stemmer det at denne er til p3d? Jeg flyr på x-plane (Sorry burde sagt ifra) Er denne til x-plane også? Jeg bruker Zibo så hvis denne er til x-plane hvor skal jeg legge den? Og hvis ikke, finnes det noe lignende til x-plane. Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2020 Vet ikke om den går i x-plane den er for p3d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.