Jørn Jovik Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hei folkens!! Det er vel snart 10 år siden jeg var aktiv simmer. Men ga meg pga tidsmangel. Men nå i lys av ny MSFS på trappene, har jeg lyst å prøve meg igjen. Det betyr at jeg starter med blanke ark omtrent. Trenger i første omgang noen tips til yoke, throttle quadrant og pedaler. Throttle kan godt være integrert i yoke. Jeg regner med at det har skjedd litt på den fronten siden jeg brukte CH flightstick med RS232 port. Tips mottas med takk 😀 Jørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. oktober 2019 Premium Medlem Del Skrevet 28. oktober 2019 Velkommen tilbake 👍 Stadig noen som spør om utstyr ta en kikk herhttps://flightsim.no/forum/forum/22-datamaskiner-og-utstyr-generelt/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2019 Takk skal du ha Robert. Da tar jeg en kikk der. 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.