Arild Elverum Skrevet 26. mai 2019 Del Skrevet 26. mai 2019 Er det noen som er interessert i CH yokes og Throttle quadrant. Alt er nytt i plast og har aldri vært ut av boksen. Jeg fikk aldri brukt dette i dual cockpit. Bruker kun VR briller og joystick nå. Kan selges separat. Jeg kjøpte disse fra utlandet for ca 2 år siden, og med frakt og moms ble det dyrt:-) Selges for 1500 per yoke og 1000 for throttle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. mai 2019 Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2019 Bilder kan jo være greit så en vet hvilken du selger 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Elverum Skrevet 26. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2019 (endret) Tittelen sier Eclipse og kvadrant er det bare en versjon av. Eclipse yoke har 10 bit oppløsning på alle akser. Den eldre og enklere versjonen har jeg hatt i over 15 år, og virker ennå. Så det er god kvalitet på ch sine produkter.😀 Endret 26. mai 2019 av Arild Elverum 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.