Petter Kr. Saltnaes Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hei, Noen som kan hjelpe meg ? Ved oppstart av Prepard 3D V.4.2 kommer følgende melding opp: Close Prepard 3D, and delete c/programdata/lockhed martin/prepard3dv4/scenerycache/c_prepard3dv4/scenery/trafficcarriers Når jeg trykker OK, så skjer ingen ting ! Jeg må inn på oppgavebehandling for å komme ut . Jeg har lastet ned Norwegian Airports siste versjon, og har fulgt install/readme instruksjoner. Har avinstallert/reinnstallert en gang, men det samme problemet dukker opp. Takk for svar Mvh. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 23. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 23. februar 2018 har du slettet det den ber om ? Close Prepard 3D, and delete c/programdata/lockhed martin/prepard3dv4/scenerycache/c_prepard3dv4/scenery/trafficcarriers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kr. Saltnaes Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Hei Robert, Takk ! Jeg slettet 3 dat. filer fra world scenery. Nå funker det. Ha en glad kveld Mvh. Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.