Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 28. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2016 Hei igjen alle sammen, long time no see. Etter et opphold fra flysimulatorer i 5-6 år, er jeg nå i ferd med å ta det opp igjen Ønsker kommentarer på mine planlagte SW innkjøp: -Prepar3D academic -FTX Norway -FTX Trees (skal fly en del VFR) -FTX ENNO (fordi jeg har en del hundre seilflytimer der i mine yngre dager ) -PMDG 737NG -LionHeart WT-8 Dynamic (fordi min bror eier en slik, og jeg har fløyet den litt) -Norway Airports selvsagt -Navigraph FMS/Charts abbonement Har i utangspunktet bare tenkt å fly i Norge (mest spennende siden jeg jobber innen ATC) Comments? Hardware jeg skal bruke: -Intel I5 3.5Ghz (klokkbar) -GeForce GTX1060 -8Gb Ram -SSD disk -Vannkjøling -Saitek Proflight Yoke etc Hvordan vil dette duge performance messig? Gleder meg til å komme i gang igjen ;D ;D ;D - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2016 Høres ut som brukanes start på gamle kunster Det meste av det du trenger her i landet finner du her http://www.flightsimnorway.com/addons/default.php?funct=dl&pack=aon SSD disk til operativsystemet høres bra ut ville kjøpt meg en bra skivedisk(ikke green) til P3D og addons da plass på SSD fort blir snaut Velkommen tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 28. juli 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2016 Takk for tipset Robert, skal sjekke det ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2016 Regner med du har fått med deg denne tråden ang.rekkefølge så du slipper problemer Gå inn i FTX Central velg tools og sett insettingspunkt ;-) http://flightsim.no/forum/index.php?topic=84441.0 ' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. juli 2016 Mulig jeg har blitt gammel og treg : , men er usikker på hva som skal inn først, Norway Airports eller FTX Norway? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. juli 2016 Spiller ingen rolle hva du legger inn først men i scenery.cfg skal AON først FTX under flyplassene Du er ikke treg bare noe som følger med når en blir eldre (Altzheimer light) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 29. juli 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. juli 2016 Nok en gang takk for svar Robert Garanterer flere spørsmål når jeg kommer i gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. juli 2016 Premium Medlem Del Skrevet 29. juli 2016 Bare hyggelig noen må jo holde liv i foraet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.