Arne Jordåen Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Hallo! Jeg er ny til SBuilderX og har problemer med å kompilere scenery. Når jeg er ferdig med arbeide i SBuilderX prøver jeg å kompilere. Da kommer det bare en feilmelding opp. Feilmeldingen sier: Ingen tilgang til banen C:\Program Files (x86)\SBuilderX313\tools\work\Photo01.INF Jeg skjnner ikke helt, er Photo01.INF en manglende fil, eller hva? Hva er det jeg gjør galt? Siter
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 2. januar 2015 Skrevet 2. januar 2015 Du har gjort blunderen med å installere i defaultmappe c: Denne får du ikke tilgang til å skrive i uten admin rettigheter. Installer sbuilder i en annen mappe. Gjerne på en annen harddisk Hvis ingen annen hdd, prøv "c:/sbuilderx" Siter
Arne Jordåen Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk, dette skal jeg prøve i måren Siter
Arne Jordåen Skrevet 3. januar 2015 Forfatter Skrevet 3. januar 2015 Jeg reinstallerte, og det det virket tusen takk for hjelpen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.