Kristoffer_Hansen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei Jeg sitter nå på min første overdammen flight EGLL to KJFK. Jeg ser nå at jeg har lakt inn feil route i flightplanen på squawkbox i forhold til den jeg fly. Så når jeg går inn på vataware.com for å følge flighten min ser jeg at jeg flyr en annen enn planen har tegnet opp på kartet der. Er det mulig å endre routen i flightplanen til squawkbox eller må jeg bare la dette gå hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 TROR du kan ta å resende flightplanen med riktig WPT og Airways. Da tror eg ruten din vil bli oppdatert på Vataware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 resend flightplan som er korrekt etter hva du flyr. så lenge du flyr på unicom nå ingen betydning. hadde du hatt atc dekning. ville du trolig fått ny squawk og thats it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Hansen Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Takk Benjamin det hjalp vettu nå er routen riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.