Gå til innhold

Bilder til salgs!


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg driver å selger endel bilder på fritiden for å spe på borteboerstipendet :grin:

Dessverre har det sneket seg inn en liten feil i siste ordre til trykkeriet, og jeg har derfor 3 eks. av et feil bilde. Det er ikke stor forskjell fra det bildet jeg skulle trykke til disse 3. Dog, er de ikke etter den bestilling som jeg produserte for. Derfor tenkte jeg kanskje noen her inne hadde lyst på ett? Bildet er nemlig tatt på Maho Beach i St. Maarten, og store deler av bildet består av en A340 fra AF på short short short final ;) Bildet ser slik ut(selvfølgelig uten watermark):

 

Photo110113235040_zps9ed4336a.jpg

 

Det er i størrelse 30x45cm, og er trykt på høykvalitets fotopapir. Det er mulig å ha det i ramme eller å bruke klips for å henge det på veggen.

Om noen ønsker dette bildet på soveromsveggen eller i gangen osv. kan dere få et for den nette sum av 300kr inkludert frakt; betaling pr faktura :) Dette er et forholdsvis godt avslag ifht til vanlig pris ;) Send meg en mail på sindre@nordvestfilm.com eller PM om du er interessert!

 

-Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...