Mathias Erik Johnsen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hei Jeg trenger noen utrolig kule bilder av Gardemoen (og aller helst ikke 2017 utgaven) til noen banner prosjekt. Er det noen som har bra pc og nydelig scenery og oppsett av gardemoen og kan ta masse bilder til meg? Både fra bakken og luften. Her ser dere noen eksempler på bilder som jeg har funnet på nettet: Flott om noen har noen bedre bilder å jobbe, og siden det nå snart er vinter/jul så kan det være skikkelig fint med noen senhøst/vinter bilder av Gardemoen Fint om dere har mulighet til å poste noen ,eller bare gi meg linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tja, kan da se om det er mulig å fikse noe imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Her er noen få... Si hva du ønsker av forandringer Dette her er bare utkast. Norske AI-Fly kan legges på i senere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Erik Johnsen Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Kjempebra bilder Keep up the good work, og ja hvis vi får inn noen norske ai fly også så blir det awesome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.