Even Rognlien Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Youtube: "Radaren" er en Mode-S Beast MK II som jeg fikk i posten i går. Kjøres gjennom et program som heter "PlanePlotter" som igjen er linket til Euroscope som ATC bruker på VATSIM. Mode-S beast anbefales på det varmeste, hvis noen er på utkikk etter en mer prisvennlig Mode-S radar Skal vissnok yte bedre enn de mye dyrere SBS og AirNav -radarboksene Kommer som et enkelt byggesett og er relativt enkel å sette opp. Antenne følger ikke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Fikke Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fantastisk Jeg digger dippedutter. Hva er prisen? Har hatt lyst på en mottaker lenge, men dekningen er såpass god i mitt område, så det har aldri blitt noe av. Jeg driver med skipsplotting, så det har vært nære på mange ganger å starte med fly også. LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Her http://www.jmz-shop.de/mode-s-beast/?id_lang=1 Koster 300 EUR inkl frakt for det billigste byggesettet med eske. Så må du ha en 1090 MHz-ish antenne ved siden av da. Byggeinstrukser samt all info du trenger her: http://modesbeast.com/product.html Herlig duppeditt det her, veldig snerten og fin, også blir man så stolt når man har montert den selv - og den utrolig nok funker :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Tøft! Hva du får til altså :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Her er en ny video som jeg satt sammen i går (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.