Mathias Kjærstad Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Hei! Kan noen si meg hva som er feil her?! Addon manager vil ikke funke når jeg har PMDG_HUD dll'n med. <?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?> Launch dll.xml False False Addon Manager False False bglmanx.dll FSUIPC 4 False Modules\\FSUIPC4.dll PMDG HUD interface False PMDG\\DLLs\\PMDG_HUD_interface.dll module_init module_deinit http://www.w3schools.com/xml/xml_validator.asp XML validatoren sier jeg har en feil på line 19 column 1. Hadde satt stor pris om noen vet det Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Prøv denne: <?xml version="1.0" encoding="windows-1252"?> Launch dll.xml False False Addon Manager False False bglmanx.dll FSUIPC 4 False Modules\\FSUIPC4.dll PMDG HUD interface False PMDG\\DLLs\\PMDG_HUD_interface.dll module_init module_deinit ser ut som at var på feil plass, den skal være på slutten.. EDIT: Fant enda en feil, manglet etter PMDG HUDen Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Ingen problem.. Hyggelig at det hjalp.. Anbefaler Notepad++, den gjør det ekstremt enkelt å feilsøke i xml-koder.. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 16. april 2012 Forfatter Skrevet 16. april 2012 Ja, jeg gjorde det faktisk! Men til min forundring fikk jeg CR og LF bak alle. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.