Joachim Johnsen Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Hei dere. Etter flere år med FSX og FSX videoer, skal jeg ta en liten pause og roe litt ned med FSX (men fortsatt gi ut videoer) Jeg har nå startet med et nytt prosjekt. Jeg skal "prøve" å reise jorda rundt på de fleste cruiseskip og ferjer verden har å tilby og lage et lite "reiseprogram" på disse skipene. jeg har da satt opp en kanal for alle episodene (+ div. trailere, osv.) kanalen finner du her: http://www.youtube.com/user/Yourcaptainjoachim jeg kan bekrefte at første episode blir på det herlige norske skipet M/S Color Magic jeg har vært et forum medlem her en liten stund og syntes dere har vært hyggelige og hjulpet meg med det meste med FSX på hvordan jeg gjør den bedre osv. Håper dere støtter meg med denne prosjektet MvH Joachim Johnsen P.S: Jeg er åpen for tilbakemeldinger og forbedringer :grin: Siter
andreas nærbø Skrevet 28. desember 2011 Skrevet 28. desember 2011 Hvilken simulator skal du bruke da ? Siter
Joachim Johnsen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Skrevet 29. desember 2011 Hehe, jeg bruker ingen simulator. Dette blir i virkeligheten :grin: Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 Så lenge det ikke er pengestøtte du er ute etter, greit for meg Siter
Lars K. Rønes Skrevet 29. desember 2011 Skrevet 29. desember 2011 God tur! Si ifra om du ender opp i Filippinene, for her bor jeg! Siter
Joachim Johnsen Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Skrevet 29. desember 2011 Pengestøtte?? nei nei. det har jeg allerede alt på plass Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.