Gå til innhold

MCP Pro selges


Marius Granli

Anbefalte innlegg

Meget lite brukt MCP Pro selges. Ble kjøpt fra Stian Hoddevik da han og Kjetil Mathisen her på forumet bygger 737 (meget imponerende prosjekt forresten). Ingen av oss har brukt den noe mye. Den fremstår som ny, med unntak av at et av "strekene" i tallene på venstre course av og til slokker seg. Sikkert en kontaktfeil eller noe sånt, jeg tror ikke det er noe problem å fikse det for noen som har litt peiling.

 

Ny pris på en MCP Pro er 4398,-... Jeg ønsker meg bud, da jeg synes det er veldig vanskelig å sette en konkret pris. Den som vil gi mest, får den naturligvis. Så håper jeg at noen er interesserte. :) Skal få hosta fram et bilde. Ny USB-kabel følger med ;) Selger den ikke for at jeg er misfornøyd på noen som helst slags måte, men jeg synes det er alt for råflott å ha et så flott instrument som støvsamler.

 

PM/sms 41553523. Jeg er på skolen fra 0800-1600, men kan ringe/svare på meldinger mellom timene.

 

Marius :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...