Carl Nelson Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 For mange år siden så jeg et bilde av et passasjerfly. Jeg husker ikke navnet helt men det begynte med "Cons...:" et eller annet. Tar jeg ikke feil, tror jeg dette flyet hadde doble hale-ror og 4 propeller. Noen som kan tenke seg hvilket fly jeg tenker på her? Jeg husker bare at det var et nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lockheed Constellation tror jeg du mener Triple haleror og fire motorer... http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Constellation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Nelson Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Hjertelig takk Benjamin:) Det var det jo. Det er sååå vakkert det flyet der hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.