Gå til innhold

MP Søndagstur med Warbirds 13.11


Anbefalte innlegg

Må vel bidra med en knippe bilder jeg å, dette er fra de 2 siste leg'ene og mange hadde allerede tatt kveld. Så ut ifra en skrantende hukommelse, så var det 'bare' jeg, Paul Andre, Øystein, Kjell, Robert og Jan-Arild igjen. Bildene er forøvrig helt urørt (- 1 dash sharpening).

 

emustang_00676.jpg

 

Er man ikke på fisketur, så er man på bærtur ;)

emustang_00679.jpg

 

Her var det eneste skåret i gleden denne kvelden (PI), en topologisk kuriositet som jeg mistenker Paul A hadde nærkontakt med...bare sjekk neste bilde for det er tatt rett etterpå og hjulene hans er 'plutselig' ute :o

emustang_00681.jpg

 

Busted :grin:

emustang_00682.jpg

 

Og så fortsatte turen videre oppigjennom denne lille dalen bedre kjent som Grand Canyon.

emustang_00683.jpg

 

Legger meg på lur bak Paul Andre, og blir liggende der mer eller mindre gjennom resten av turen mens Øystein suser forbi under oss.

emustang_00689.jpg

 

emustang_00694.jpg

 

emustang_00695.jpg

 

emustang_00700.jpg

 

emustang_00702.jpg

 

Nå er vi garantert på siste leg'et, og her er hele troppen i ett og samme bilde :D

emustang_00704.jpg

 

emustang_00712.jpg

 

emustang_00714.jpg

 

emustang_00717.jpg

 

Forts. i neste post......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forts. del 2

 

Hoover Dam

emustang_00721.jpg

 

emustang_00722.jpg

 

Var ikke alle av multiplayerene fra søndagsklubben som rakk opp til finalen, men her er noen av de, turning long final :grin:

emustang_00723.jpg

 

Gears out.

emustang_00726.jpg

 

Tandem landing i Boulder og enden på visa. Takk for titten, og velkommen skal du være på MP-tur hvis du ennå ikke har turt eller hatt tid til å henge på :)

emustang_00731.jpg

 

Slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...