Christian Berg Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Jaja, dette har sikkert vært oppe hundre ganger før, beklager det, men må bare spørre litt rundt dette. Har instalert egen disk nå, til fsx, og skal legge inn alt på nytt, kikker på dette med tweaks som det kalles. Noen her som har erfaring med Shader 3 Mod for FSX av bojote? Og vet dere om den er innebygget i dette på denne siden http://www.venetubo.com/fsx.html ? Kjempetakknemelig for svar, og andre viktige tweaks dere kan anbefale. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Shader 3 er ikke innebygd i Bojotes "online-tweaking" av FSX. Denne må legges inn manuelt. Det du skal være klar over er at med Shader 3 får mange problemer med vanntexturer. Vanntexturene blir "melkehvite" og med stygge refleksjoner ved høye settings på vannet. Jeg testet denne selv, men gikk tilbake til original shader iallefall. Siter
Christian Berg Skrevet 31. august 2011 Forfatter Skrevet 31. august 2011 hei men hadde du ATI kort? Slik jeg forstår det, så er den laget spesielt til de med ATI kort. De som hadde pvød det på tråden jeg så, og som hadde ATI kort, skrev veldig positivt om det. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Neida.. som du ser.. så har jeg et nvidia-kort. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.