Sondre_Mælumshagen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hei, har hatt litt lite å gjør idag, så slenger ut litt diverse SAS bilder ligende på maskina. Bildene får tale for seg selv. Jepp, det var det, ikke så mye spennende da.. men det var det jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Dette var bilder av feil selskap, men de var flotte og skarpe disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 SAS vs NAX diskusjonen kan du ta en annen plass benny Det er en evig lang diskusjon, men i mitt tilfelle har jeg aldri reist med NAX og skal ikke uttale meg noe særlig om det, annet enn jeg syns det er et oppskryt lavprisselskap.. SAS derimot flyr vi nesten alltid når vi reiser og jeg har ufattelig med gode erfaringer fra dem. Blant annet når vi reiste til new york med sas. Bare vennlige smil og ekstremt service innstilte mennesker. Noe helt annet enn det jeg har å si om Delta som vi fløy sist år til Detroit. Ihvertfall, noen foretrekker Norwegian, noen foretrekker SAS. Takk for kommentaren btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flotte bilder. Men det er da ingenting å diskutere hvem som er best, alle vet jo at SAS er tingen Haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Meget flott.. Jeg må forresten si at jeg synes SAS sin gamle paint er noe penere.. Håper de finner på å lage en eller annen retro-design som er inspirert av gamle-painten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.