Gå til innhold

Robinson 22/44 simulator selges m. IR-track


Trond Østbye

Anbefalte innlegg

Som ny, ferdig montert Robinson helikopter simulator for R22 og R44 selges. Nesten ubrukt. Selges pga utsettelse av helikopterførerkort. Simulatoren er i utgangspunktet ment for trening før man tar helikopterlappen, eller som trening underveis. Systemet er veldig realistisk, og noe vanskelig å bruke til å begynne med. Enheten kobles til via en USB kabel. Enheten har cyclic, collective og pedaler som bildet viser identisk med en R22/44. Kontrolleren har 4 forskjellige programmerbare knapper. Selges med IR-track som gjør at man kan snu på hodet for å se rundt i skjermbildet.

IMG_3179.JPG?w=eaf38da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trond, og velkommen på forumet! :)

 

Det ser ut som bildene dine er gjemt bak en lukket server, som gjør at vi andre kun får opp en feilmelding og en hengelås på siden. Det jeg anbefaler deg å gjøre er å legge ut bildet/bildene på f.eks. www.photobucket.com eller www.imageshack.us for at de skal være offentlige for allmennheten. Da skal du se at det straks kanskje blir mer interesse. :) Eventuelt kan du gi meg en heads up, så kan jeg legge det/de ut for deg på min brukerkonto, så slipper du registrering.

 

Bare spør om det er noe du trenger hjelp til, og lykke til med salget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...