Benjamin Hennes Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde en takeoff med iFlyen i dag for å teste litt settings... synes det var så fin stemning at eg måtte ta et par bilder med kameraet i dag I know... For mye Fuel :grin: Her er de: Kommentarer taes som vanlig gladelig i mot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Flotte bilder Benjamin! Siste bildet ble min favoritt idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takker Sivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Flotte bilder! Første bildet likte jeg best, tøft! Er det bra lyd i IFLY'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Veldig fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Herlige bilder Benjamin! Dæven for en grafikk du har fått til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takker! Ting begynner å falle på plass no... Lyden på iFlyen er utrolig fin, Topstad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Nydelige bilder av et nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Takker Paulo! I`m in love :blush: Altså i iFly`en :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Absolutt flotte bilder. Eg gleder meg virkelig til aa komme hjem ogsaa sette meg ned ved pcen igjen aa spille FlightSim. Har ikke spilt paa snart 5 mndr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Roar Kvaal Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 de der bildene likte jeg! siste var nok te beste av alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.