andreas nærbø Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hei Vi var endel piloter som fløy fra ENVA Værnes til ENKB Kvernberget. Turen tok 50 minutter ca og en fin flytur. Her er noen bilder. Kvaliteten er så og si men legger de nå ut. Her ser du Lars Petter Holst foran meg En av passasjerene jeg har med meg tar ett bilde ut av vinduet Her er kartet over Kvernberget. Jeg fløy inn til ENKB via EDØY og MOY. Begynner og nerme meg nå ja Da var vi på final Tuchdown Da var vi parket og det står ett Braathensfly ved Gate1 og gjøres klart til ENVA. Håper dere likte bildene mine. Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Fine bilder Andreas! Men det var vel om kvelden vi dro? så ganske lyst ut til å være klokken 23 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Mine bilder fra kvelden: Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.