Gå til innhold

Flights i påsken


Anbefalte innlegg

Jeg har fløyet mye for VNAS i påsken. Med nye herlige lyder er iFlyen en fryd å fly. Har aldri hatt det mer gøy i enn 737 i FS før. Siste del av denne bildeserien ble tatt i dag, hvor Andreas Nærbø og Joakim Pedersen var med. Takk for flotte turer gutta ;)

 

(Squawkbox-flyene er manipulert i Photoshop for å vise Norwegians farger).

 

Klar til boarding på OSL. Skulle til Kristiansand her.

 

ENGMENCN2-1.jpg

 

På final på Kjevik flyplass i Kristiansand:

 

ENGMENCN4-1.jpg

 

ENGMENCN5-1.jpg

 

Vacating RWY på Kjevik:

 

ENGMENCN7-1.jpg

 

Her fløy jeg Trondheim - Oslo og jeg flyr direct ELRAT:

ENVAENGM4.jpg

 

LN-DYM står parkert i Haugesund på dette bildet:

Norwegian2-1.jpg

 

Her flyr jeg P-RNAV-approachen til ILS 19L på ENGM, etter en 52 m tur fra Molde:

ENMLENGM2-1.jpg

 

På dette bildet er jeg på vei ned til Helsinki RWY 22L. Andreas Nærbø kan sees i horisonten:

ENGMEFHK2.jpg

 

Parkerer på gate 31 i Helsinki, Vantaa airport:

ENGMEFHK1.jpg

 

På vei ned til ENGM er det en god del trafikk. Flygeleder Jan Tore Elvheim gjorde en god jobb på å separere trafikken. Joakim kan sees som prikken til venstre, som det står -2 på. Altså 200 FT lavere enn meg.

 

EFHKENGM3-1.jpg

 

Jeg ble nr 2 på landing, etterfulgt av "Rallyair" som kom bak som nr 3. Dette bilde ble tatt på 2000 FT og viser Joakim nærme seg flare:

EFHKENGM4.jpg

 

Det var alt for denne gangen. Noen som vet hvorfor det står GME 28 på PFDen? Jeg har satt course til 194 grader og riktig frekvens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...