Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fløyet mye for VNAS i påsken. Med nye herlige lyder er iFlyen en fryd å fly. Har aldri hatt det mer gøy i enn 737 i FS før. Siste del av denne bildeserien ble tatt i dag, hvor Andreas Nærbø og Joakim Pedersen var med. Takk for flotte turer gutta ;)

(Squawkbox-flyene er manipulert i Photoshop for å vise Norwegians farger).

Klar til boarding på OSL. Skulle til Kristiansand her.

ENGMENCN2-1.jpg

På final på Kjevik flyplass i Kristiansand:

ENGMENCN4-1.jpg

ENGMENCN5-1.jpg

Vacating RWY på Kjevik:

ENGMENCN7-1.jpg

Her fløy jeg Trondheim - Oslo og jeg flyr direct ELRAT:

ENVAENGM4.jpg

LN-DYM står parkert i Haugesund på dette bildet:

Norwegian2-1.jpg

Her flyr jeg P-RNAV-approachen til ILS 19L på ENGM, etter en 52 m tur fra Molde:

ENMLENGM2-1.jpg

På dette bildet er jeg på vei ned til Helsinki RWY 22L. Andreas Nærbø kan sees i horisonten:

ENGMEFHK2.jpg

Parkerer på gate 31 i Helsinki, Vantaa airport:

ENGMEFHK1.jpg

På vei ned til ENGM er det en god del trafikk. Flygeleder Jan Tore Elvheim gjorde en god jobb på å separere trafikken. Joakim kan sees som prikken til venstre, som det står -2 på. Altså 200 FT lavere enn meg.

EFHKENGM3-1.jpg

Jeg ble nr 2 på landing, etterfulgt av "Rallyair" som kom bak som nr 3. Dette bilde ble tatt på 2000 FT og viser Joakim nærme seg flare:

EFHKENGM4.jpg

Det var alt for denne gangen. Noen som vet hvorfor det står GME 28 på PFDen? Jeg har satt course til 194 grader og riktig frekvens.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...