Paulo Fernandes Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Jeg har fløyet mye for VNAS i påsken. Med nye herlige lyder er iFlyen en fryd å fly. Har aldri hatt det mer gøy i enn 737 i FS før. Siste del av denne bildeserien ble tatt i dag, hvor Andreas Nærbø og Joakim Pedersen var med. Takk for flotte turer gutta (Squawkbox-flyene er manipulert i Photoshop for å vise Norwegians farger). Klar til boarding på OSL. Skulle til Kristiansand her. På final på Kjevik flyplass i Kristiansand: Vacating RWY på Kjevik: Her fløy jeg Trondheim - Oslo og jeg flyr direct ELRAT: LN-DYM står parkert i Haugesund på dette bildet: Her flyr jeg P-RNAV-approachen til ILS 19L på ENGM, etter en 52 m tur fra Molde: På dette bildet er jeg på vei ned til Helsinki RWY 22L. Andreas Nærbø kan sees i horisonten: Parkerer på gate 31 i Helsinki, Vantaa airport: På vei ned til ENGM er det en god del trafikk. Flygeleder Jan Tore Elvheim gjorde en god jobb på å separere trafikken. Joakim kan sees som prikken til venstre, som det står -2 på. Altså 200 FT lavere enn meg. Jeg ble nr 2 på landing, etterfulgt av "Rallyair" som kom bak som nr 3. Dette bilde ble tatt på 2000 FT og viser Joakim nærme seg flare: Det var alt for denne gangen. Noen som vet hvorfor det står GME 28 på PFDen? Jeg har satt course til 194 grader og riktig frekvens. Siter
PEtter blindheim Skrevet 26. april 2011 Skrevet 26. april 2011 Det er identifiern til localizeren Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 Vil det si at jeg var utenfor range da? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 Setter pris på det Eivind Tror jeg må ta en pause fra 737-screenshots fremover. Folka her må begynne å gå litt lei det tenker jeg. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 27. april 2011 Skrevet 27. april 2011 Ikke for all del, stå på Paulo, nydelig serie bilder dette her Skal se å danke deg ut med en billedserie snart eg og :grin: Må fly litt før det blir til Oslo og cockpitbygging igjen Keep up the attitude Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.