TOS Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Då prøver eg igjen å komma online som ENBR_TWR ikveld. Vil sitje ifrå kl 20 00 og utover eit par timar. Håpar på trafikk, og at eg kjem meg online. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 ENBR_TWR er online akkurat no. Kom og flyge :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lykke til Torstein Håper du får mye trafikk! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 støtter med Sola Tower, Ta en tur langs vestlandskysten og gi Torstein (og meg! :grin: ) litt trafikk ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Då var treninga over for i kveld. Takk til alle dei som flaug. Var ikkje dei heilt store mengdene, men var vel kanskje litt kort varsel for mange Håpar på meir trafikk neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.