Gå til innhold

GOFLIGHT MCP-PRO og Saitek Yoke system til salgs


Anbefalte innlegg

Selger min så og si ubrukte GO flight MCP Pro autopilot.

Den har ca. 10 timer i luften, funker fett, meget pent brukt.

Fremstår som ny. USB plugg and kjør på :P, følger med USB kabel. Drivere kan lastes ned fra goflight`s nettsider.

 

Prisforlangende er kr 4000,- da denne er i "ny-tilstand" Nypris i nettbutikken er kr 4398,-

 

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

 

Vurderer også og selge min Saitek Pro flight Yoke med tilleggsthrottle.

Nypris er kr 1179,- pluss tilleggsthrottle à kr 498,-

 

Selger yoke og throttle for kr 1300,- samlet pris. En får da med pedaler fra CH på kjøpet. Ved kjøp av autopilot i tillegg, kan prisen også her diskuteres. Ved rask avgjøresle kan penger spares for komplett simmer utstyr som er så og si nytt og ubrukt.

 

Intressert? Ta kontakt på epost adresse: sahoddev@online.no eller på mobiltelefon 47311080 mellom klokken 12 og 18.

 

Eg er i nordsjøen på jobb fram til 2 september. send gjerne tekstmelding da telefonen ofte ligger på stille modus på broen. Første mann til mølla = best pris :P

 

 

 

Nypris for dette utstyret vil være over 6000,- ved kjøp i nettbutikk, løp og kjøøøp heller med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan ikke brukes med PMDG`s 737. Dog er den fullt brukbar med Wilco og Level D. I FSX er den fullt kompatibel med PMDG`s 747 og Wilco, samt FSX sine fly. Hvorvidt denne kommer til å bli kompatibel med PMDG`s NGX er jeg ikke sikker på. Ellers kan det nevnes at min MCP er så og si ubrukt, ser ut som ny, meget pent behandlet.

 

Send PM visst intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...