Gå til innhold

Hvorfor.....


Nicolai Meservy

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at mindre flyselskaper blir mer pirket på enn andre større flyselskap???

 

Jeg snakker i samsvar når pilotene ifra America West Airlines hadde drukket... Jeg vet hva de gjorde er ikke en bra ting å gjøre i det hele tatt, men jeg merker at mindre flyselskaper så blir ting mer sett på....

 

For eksempel, 2 uker etter det skjedde, så skjedde det samme, men da var det med Delta Airlines. En pilot der også hadde drukket... var det noen som hørte om den og annonserte det veldig høyt her på forumet? NEI, fordi de er et større flyselskap derfor så er det greit at de drikker... enn den dokumentaren en gang på TVNORGE med de pilotene ifra British Airways som drakk... det hørte vi aldri noe om i nyhetene...

 

Så er det sånn at mindre flyselskaper blir satt i det dårlige lyset når noe skjer.... og når det skjer med et større flyselskap så sier de INGENTING.........??

 

La meg si en ting! Hvis pilotene drikk før en flight uansett koss flyselskap man flyr så synes jeg at det skal få samme presse status.....

 

Jeg selv er "proud" for å være en del av America West Airlines uansett om vi er nr. 8 i nasjonen (i USA)og ka pilotene gjorde, det betyr ikke at alle piloter gjør det + AWA er den eneste flyselskapet unntat southwest som har endelig fått profitt av flygningen sin etter det som skjedde nesten et år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

 

For det første tror jeg ikke at de mindre selskapene blir mindre pirket på enn andre store selskaper, snarere tvert i mot.

Kanskje jeg ikke helt forstår hva du mener, men hvis media får tak i info om at piloter i f.eks. Coast Air eller piloter i KLM tar seg en "skarp" en før flight , vil de antakelig lage omtrent samme "oppstyr" samme hvor stort eller lite selskapet er.

 

Det er ikke akkurat populært for selskapet å gå ut i media å fortelle at en av f.eks British Airways piloter drakk seg "snøblind" et par timer før en flight. Det er heller ikke noe god reklame for folk som vil fly med selskapet.

 

Tror de fleste flyselskapene vil holde sånne situasjoner for seg selv, men noen ganger kommer slikt ut i media pga. folk som ikke klarer å holde kjeft (noe jeg mener folk IKKE bør holde kjeft om). At American West ble satt i et dårlig søkelys kan være en tilfeldighet. Det kunne like gjerne hendt American West som Coast Air. Det finnes nok flere av disse selskapene, men kanskje ikke media har fått tak i disse historiene.

 

[ 31.08.2002, 03:31: Endret av: Krister Bye ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...