Henrik Simonsen Skrevet 20. april 2010 Skrevet 20. april 2010 Hei igjen! flyNow har nå kommet god igang, men vi mangler Base Manager i London Luton og Manchester, håper noen er intressert:) Ta kontakt med meg om du er intressert:) Country Manager UK: Matthew -Base Manager London Gatwick: Matthew -Base Manager London Luton: VACANCY -Base Manager Manchester: VACANCY Country Manager Norway: Henrik -Base manager Stavanger: Andreas -Base manager Sandefjord: Erik Country Manager Austria: Henrik -Base Manager Innsbruck: Henrik Country Manager Serbia: Bojan -Base manager Belgrade: Bojan Sånn ser det ut nå! Vi vil også ha enda flere piloter! Ta kontakt om DU vil fly! Er 13 piloter nå, men vil ha flere! Flåten består av JS41, b 737-300/500/700/800, Airbus a330, Airbus a320 og noen dash-100 PS! De som ønsker og være Base Manager i UK MÅ kunne engelsk! Siden Country Manager i UK er engelsk! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 22. april 2010 Forfatter Skrevet 22. april 2010 Nå søker vi også Base Manager i stavanger! Om noen er intressert! Siter
Odd Erik Nygaard Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Jeg er litt intressert for SVG !! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Skrevet 23. april 2010 Flott! Legg meg til på msn eller send en PM, henriksim_7@hotmail.com Siter
Odd Erik Nygaard Skrevet 23. april 2010 Skrevet 23. april 2010 Legger deg til når jeg kommer hjem Er på skolen der MSN ikke funker Siter
Henrik Simonsen Skrevet 24. april 2010 Forfatter Skrevet 24. april 2010 Siden det ikke går an og endre første tråd, så komme ny info her: **Bases with VACANCY** If you want to apply for base Manager please contact the Country Manager shown below. ** Hvis du ønsker å søke om Base Manager vennligst kontakt Country Manager vist nedenfor. Country Manager England: Matthew -Base Manager London Gatwick: Matthew -Base Manager Manchester: VACANCY/Stilling Ledig! Country Manager Scotland: Henrik -Base Manager Edinburgh : Henrik Country Manager Norway: Henrik -Base manager Stavanger: Odd Erik -Base manager Sandefjord: Erik Country Manager Sweeden: XXXX - Base Manager XXXX: XXXX Country Manager Serbia: Bojan -Base manager Belgrade: Bojan PS! We have closed the base in Innsbruck. However we still fly routes to/from Innsbruck. Som dere ser er det bare i Manchester vi nå søker Base Manager, men vi ser også etter piloter! Om DU er intressert så send meg en PM! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 28. april 2010 Forfatter Skrevet 28. april 2010 Oppdaterer dere igjen: Bare Manchester som vi mangler Base Manager i! **Bases with VACANCY** If you want to apply for base Manager please contact the Country Manager shown below. ** Hvis du ønsker å søke om Base Manager vennligst kontakt Country Manager vist nedenfor. Country Manager England: Matthew -Base Manager London Gatwick: Matthew -Base Manager Manchester: VACANCY/Stilling Ledig! Country Manager Scotland: Henrik -Base Manager Edinburgh : Henrik Country Manager Norway: Henrik -Base manager Stavanger: Odd Erik -Base manager Sandefjord: Erik Country Manager Sweeden: Oscar - Base Manager Goteborg: Oscar Country Manager Serbia: Bojan -Base manager Belgrade: Bojan PS! We have closed the base in Innsbruck. However we still fly routes to/from Innsbruck. INFLIGHT ENTERTAINMENT: skyblueradio.com download the weetune beastie and tune the com radio to 123.45 and listen to inflight music as you fly Send meg en PM om du vil fly for oss, eller vil være Base Manager! Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Hei hva med en base i Danmark? CPH?? da kan jeg godt være der?? Siter
Henrik Simonsen Skrevet 28. april 2010 Forfatter Skrevet 28. april 2010 Det kan vi ordne det er i våre planer allerede:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.