K J Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Efter en re-install af FSX, ville jeg lige udforske området rundt Florø. Default Beaver, REX, GEX og Norway Mesh/Scenic: Ikke noget specielt, men jeg blev alligevel lidt imponeret af atmosfæren. Og så ser det endnu bedre ud ved full resolution selvfølgelig Siter
TOS Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Fantastisk flott! Ser ut til at du hadde ein flott tur Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Utrulig flotte bileter Kristian. Eg sitt i dette øyeblikk med fresh innstallert maskin og skal til å innstallere FSX. Må seie eg gledar meg villt Brukar du REX? Siter
Henrik Bergman Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Er enige med de over.. DETTE VAR HELT NYDELIG!!! Siter
K J Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Skrevet 3. februar 2010 Brukar du REX? Efter en re-install af FSX, ville jeg lige udforske området rundt Florø. Default Beaver, REX, GEX og Norway Mesh/Scenic Anyway, her kommer lige tre billeder mere. Stadigvæk uredigerede. Denne gang fra Sverige. Fly&Fish scenery af Lennart Arviddson, samt Just Flight C152: Siter
Pål Kasnes Skrevet 3. februar 2010 Skrevet 3. februar 2010 Flotte bilder alle sammen, men likte veldig godt det første av de tre siste. Veldig sommerfølelse, fine sommerfarger og flott vann. Det hadde vært noe til ferie det, loffet rundt i en 152 med telt og primus. Pål Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Sorry Kristina, eg såg ikkje det sto REX der oppe :blush: Men anyway utrulig flotte bileter du kjeme med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.