Gå til innhold

trenger TQ


Kristian Larsen

Anbefalte innlegg

Noen som har en TQ til salgs ?

 

Har en saitek yoke med tilhørende TQ.

 

Men dette er ubruketlig.

 

Klarer bare ikke å fjerne phantom bevegelsene i den.

 

Har prøvd den oppskriften som finnes på nette, med å fjerne alle assignment til apsolutt alle kontrollene både på normal mode og slew mode, også de som gjelder for mouse, har dobbeltsjekket opptil mangen ganger, og det eksisterer ingen assignment eller axer igjen på noen av kontrollene.

 

Har også deaktivert joystikk funksjonen i FS, og lar alt gå igjennom FSUIPC.

 

Har heller ikke overhode installert softwaren for saitek.

 

Og likevel så forandrer den til utvendig view, og dette skjer som oftest 30-60 sec før landing, altså ved innflygningen rett før touchdown.

 

Bruker CH yoke for å fly med, grunnet disse problemene, og klarte for en stund tilbake på en mirakuløs måte å få det til å funke slik at eg kunne bruke TQ via saitek yoken uten at eg fikk de phantom bevegelsene.

 

Men nå er eg lei av yoken, og ønsker en TQ som er uavhengig av yoken, og som er garantert fri for slike phantom bevegelser.

 

Ser at shopen her har løs saitek TQ, men vet ikke om den er til å stole på heller, ellers så er det den andre i shopen.

 

Men hvis noen har en brukt som de ønsker å selge, så er eg interesert.

 

PS: Er ikke interesert i CH sin TQ

 

mvh

Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...